Tiden gar fort!

Har varit lite dalig pa att uppdatera pa sistonde, ska forsoka battre mig :)
Min dator gick sonder och jag rekommenderades att kopa en ny for det skulle inte bli latt att laga sa nu har jag kopt en ny! ar valdigt nojd, men har ju amerikanskt tangentbord sa darfor kan jag ju inte skriva ut alla svenska bokstaver men det ska nog ga att ordna pa nagot satt.

Veckan som varit har varit valdigt jobbig pga att jag hade prov i bada ekonomi kurserna, har fatt tillbaka ena och den klarade jag! sa himla skont, vantar nu pa resultat fran den andra kursen. Men det ar inte bara ett prov som avgor betyget i kursen utan jag kommer ha flera prov vilket ar bra tycker jag och aven andra saker som paverkar betyget. Men skont att ha proven avklarade for den har gangen. For nu har jag haft ett prov i varje kurs.

I torsdags var vi ute pa varan favoritklubb dar de har gratis drinkar for tjejer fram till klockan ett! :)
Vi passade aven pa att besoka en bar som heter coughty ugly vilket liknade filmen ratt mycket om ni har sett den..hehe

Fredagen blev riktigt lyckad! Vi tjejer akte in till Channelside (vid Tampa Bay) och at en riktigt god middag pa en spansk restaurang bestaende av tapas och sangria, hur gott och trevligt som helst. Senare under kvallen kom det massa mer folk och vi gick till en klubb dar som var helt okej! 

Nu igar var vi nagra stycken som akte till stranden! Den har gangen akte vi till den narmaste stranden (Treasure Island), 45 min harifran vilket var harligt och det var inte sa mycket folk dar! Vi stannade dar anda tills solen gick ner. Kvallen blev lugn med vin och massa tjejsnack :)

Men nu idag har jag blivit lite sjuk, ska forsoka ga och lagga mig tidigt sa jag blir frisk. har forstas massor att gora i skolan den har veckan ocksa. Ett arbete som ska in och ett miniprov och som vanligt maste man forbereda sig och lasa i bockerna innan varje klass varje dag.

Nu ar det inte manga dagar kvar till the Killers! Langtar! Nu pa fredag!

Lagger upp lite bilder fran Channelside och aven pa mitt rum sa ni far se hur jag bor har!


Elodie, Danute, Marie-Pier och Mia


Vi fem! :)


Channelside








Mitt rum


Kommentarer
Postat av: maja

ah, gud vad härligt! och hur fantastiskt är det inte att du ska se the killers!

2009-09-28 @ 10:08:26
URL: http://majanordstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

hej emma vad roligt att du är inne på spotify så ofta så vi kan prata med varandra! Bättring krävs... Hoppas du har det bra ser ut som det!

Kram malin

2009-09-28 @ 16:29:26
Postat av: Maria Sundman

Hej!

Ville bara säga att det är skitkul att läsa om allt som du är med om.Jag brukar gåin lite då och då för att kolla om någt nytt kommit. Jag har bestämt mig för att ta ett år till bara mina omtentor och någon annan rolig kurs om det finns möjlighet så niblir inte av med mig när ni alla kommer hem igen!!!!



Du ser så lycklig ut på bilderna, fortsätt så och njut!

Massor av kramar

2009-09-28 @ 18:31:27
Postat av: Iris Björklund

Hej världens bästa Emma.

Vad kul att läsa din blogg om hur det går för dig och vart du bor och vad du har för dig. Jag förstår att det går bra för dig och jag skulle bli mycket förvånad om det inte skulle göra det för du är ju väldens bästa Emma. Här rullar det på som vanligt och idag spöregnar det och är kaaaaallllllt! Ha det gott och njut av det underbara vädret.

Kram från Iris

2009-10-03 @ 15:55:42
Postat av: jos

hej emma! vilken fin blogg, här ska jag titta in fler gånger! kram jossan

2009-10-06 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0