Mycket att göra

Nu har jag varit här i exakt 4 veckor, oj vad tiden går snabbt!
Trivs lika bra här fortfarande, man börjar känna sig hemma.
Helgen har varit rätt lugn för min del.
I torsdags drack vi lite sangria och åt massa goda kakor som Marie-Pier bakat :)
Fredagskväll var det middag och fest hos Danute, alla fick laga något att äta och ta med, blev som en internationell buffé! Det var riktigt gott och trevligt!
Annars så har helgen bestått av plugg, plugg och mera plugg. Allting tar så mycket längre tid när man ska läsa och förstå nu när det är på engelska, speciellt i mina två ekonomikurser då det är många ekonomitermer jag inte vet vad de betyder, men är rätt säker på att det blir lättare med tiden!
Men nu denna vecka kommer jag bli tvungen att plugga varje dag, inte van med det här ;) Som belöning blir det nog att vi åker till stranden på lördag! Annars håller vi på som smått att planera in en Miami-weekend snart!!!

Tänkte även lägga in lite bilder från matchen i amerikansk fotboll, det var riktigt häftigt, inte bara själva matchen utan allt omkring. Sen några bilder från förra måndagen då vi var på stranden, clearwater beach, helt underbart! :)

Hoppas allt är bra med alla er där hemma!


Jag och Mia med arean i bakgrunden :)



fotbollsspelarna :)


Orkestern på läktare brevid, spelade under hela matchen!


Hejarklackledarna :)


The USF bulls vann!!


Massa akrobater och gymnaster





Vi hade såklart på oss skolans färger och kläder ;)


Självklart fanns det badvakter på stranden ;)


The Clearwater Beach



Kommentarer
Postat av: Romina

4 veckor!!! skit va tiden går snabbt. Otroligt glad för dig och för att du gör. Du får uppdatera mera så vi får uppleva allt du gör genom bloggen. Är bara så sjukt sjukt avis. Kram kram

2009-09-15 @ 06:45:18
URL: http://laprinsessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0