Lugn helg! :)

Lordag idag! Snart borjar matchen mellan Sverige och Danmark. Tror det ska vara mojligt for mig att se den pa unibet.se sa jag hoppas det kommer fungera!! For det har kan man ju inte missa!

Annars sa ar det en harlig och framforallt lugn helg. De flesta som jag umgas med har akt till Key West men jag kande att jag inte har tid och vill spara denna resa till nasta termin. Det har varit riktigt skont att vara kvar har i helgen, jag har legat ute vid poolen bade i gar och idag och pluggat en del och ikvall blir det middag med Elodie som ocksa valde att stanna i helgen.
Denna vecka har varit helt galet varm, nog en av de varmaste veckorna hittils, solen branner verkligen. Sa jag ar bara ute i solen pa formiddagarna, det ar nastan for varmt att vara ute pa eftermiddagarna.
Har sjukt mycket att gora i skolan, ratt jobbigt menmen :P
Maste aven plugga i forvag infor massa kommande prov for om tva helger aker vi ett gang till Orlando, det ska bli riktigt skoj, vi har inte planerat riktigt helt vad vi ska gora, men Disney World blir det iaf :)

Maste beratta om The Killers konserten forra fredagen, helt fantastiskt var det!!
Man har hort att en del sager att de inte ar bra live. Men har i Tampa var det sa sjukt otroligt bra, gar knappt att beskriva. Sa underbar stamning och latarna lat sa himla mycket battre an vad jag nagonsin trodde det skulle gora..Lagger upp lite bilder sa ni far se!
Akte aven till det storsta shoppingcentret har i Tampa! For forsta gangen! sjukt stort och alla "bra affarer" fanns dar! Riktigt roligt det med!

hoppas ni har en mysig host dar hemma med sol!

Just ja masta passa pa att tacka alla er som skriver kommentarer, riktigt roligt att lasa! :)







Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad härligt det låter med värme!

Verkar som att du har det jättebra, vad kul! :)

2009-10-11 @ 21:34:28
Postat av: Iris

Du verkar leva livet även om det är mycket pluggande. Jag tyckte det var häftigt när jag och gubben var i Göteborg i helgen och såg Jerry williams på Rondo. Det kommer inte i närheten av den konsert som du var på. Ha det, väldens bästa Emma. Kram Iris

2009-10-13 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0