Halloween i USA

Nu ar helgen snart over, ligger och halvvilar i min sang med B&J, godis och ser pa True Blood! En slapp sondag helt enkelt, ratt slut efter helgen!
Halloween ar ratt seriost har, har varit riktigt skoj! Jag har varit ute torsdag, fredag och igar, det kanns nu kan jag lova.
I torsdag akte vi till PRANA, var inte sa jattemycket folk dar for en gang skull tror det flesta vilade for att istallet ga ut pa Halloween. Men det var skoj anda!
Fredagen hann jag gora massor av saker, aka och handla massor av mat vilket ar ett projekt i sig, gick och trande pa gymmet for ovanlighetens skull sa nu ska jag forsoka ta tag i traningen pa riktigt. Hann aven med en promenad till kopcentret (university mall) for att handla lite halloween saker till kvallen och lagade en stor lasagne sa nu har jag massor av mat i frysen.
Var ratt slut efter denna hektiska dag men pa kvallen gjorde vi oss i ordning, var lite halvt utkladda for vi ville spara vara drakter till lordagen. Men vi var massor av folk som gick till Tia's vilken ar den lokala baren/puben har, med liveband/trubadurer och de flesta var utkladda, sa det var lyckat.
Lordagen borjades ute vid poolen med sol forstas (fortfarande riktigt varmt har)
Pa kvalllen bytte vi om till vara drakter (vilka vi handlade for over en manad sen sa de inte skulle ta slut) och tog massor av kort. Ni ska fa se! :)
Forfesten var i detta hus i samma korridor som jag bor och det var sjukt kul och se vad alla andra hade klatt ut sig till. Alla mojliga sortes utkladnad, vissa sjukare fantasi an andra..
En riktigt skoj fest var det innan vi begav oss in till Ybor med buss fran Campus. Hela staden hade livats upp varenda klubb och bar var oppen langs gatorna och tusentals manniskor var dar, utkladda forstas! Vi testade pa en bar forst innan vi begav oss till en annan cool bar vi har varit forrut. Liveband hela kvallen och stamningen var pa topp! Bussarna gick aven tillbaka till Campus sa vi kom val hem runt kl fyra, hann med att ata gyros ocksa innan, riktigt gott nar man varit ute.
Kul att fira Halloween pa riktigt, det ar man inte van vid :)
Har kommer massor av bilder!




Mia jag och Elodie



Jeroeme och Klaus (fransk och dansk)



Fredagen forfest innan Tia's


Jag var utkladd till "Tea party princess"


Brandkvinna och simmare fran Ukrainas damlandslag :)


indrankta i olivolja ;)








Sa typiskt amerkanskt tema, haha


Tva gynekologer och en simmerska alla fran Danmark :)


Polis, Tea party, Brandman, Eva och staderska! Kan det bli battre!? :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå emma! Ser ut att ha varit en riktigt lyckad halloween, shit fest i 3 dar,... lär man ju nästan bli sjuk efter.. Hösten e verkligen här.. blir kallare och kallare, redan fått skrapa bilen en gång :P Snart har de flesta löven fallit ner.. Du ser iaf ut att ha riktigt skoj där nere! en på min salong var i vegas i veckan som var och tävlade, goldwell har en super stor tävling varje år och den var där i år.. =) Kram Och ha de bäst!

2009-11-02 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0